Sunday, August 15, 2010

Ini Blog Saya

Assalamualaikum w.b.t....

Here we are..saya dah ada blog..ya!..akhirnya..

Dah lama niat di hati nak ada blog sendiri,berkongsi sedikit pengalaman hidup,mencari kembali teman-teman lama yang selalu bertanyakan..`bila nak buat Fb?!!`..saya jadikan medan ini bukan sekadar berkongsi dan mencari teman-teman lama,tetapi sebagai salah satu wadah saya untuk menyampaikan sesuatu di medan maya..

Saya budak baru belajar,salah dan silap harap ditegur..tapi menegur biarlah berakhlak..insyaAllah..
saya terima dengan berlapang dada..Semoga blog ini tidak sekadar membanyakkan blog-blog yang dah ada tetapi mampu memberi manfaat kepada orang lain juga.. =)

3 comments:

  1. baru belajar ye? nak tegur sket bole? blog ni pink sgt lah..sakit mata :D

    ReplyDelete
  2. salam salam...
    hai hai...
    tumpang lalu...hihi...pinkish...betul kata cik duha kat atas...hehe...
    all the best! sama-sama kita saling berkongsi..

    ReplyDelete
  3. duha- ceh..tu xdapat lari la cik dudu.sya pun xtaw nak wat cm ne..haha

    mysterious_musafir - salam.hye2x.hehe..tq kak 4 da ziarah.ye..insyaAllah..mne de pink sngt..ok2x je..lalala~

    ReplyDelete