Tuesday, August 16, 2011

..heartless..

kosong.hitam.fragile.unstable.


Ya Allah
Kau hantarkan dia dan dia
untuk mengujiku
Aku semakin mengerti tentang itu
Tapi
Adakah aku mampu ?

Ya Allah
Aku sering mohon kekuatan dariMu
untuk aku sujud menyembahMu
untuk aku menyebut namaMu setiap detik
untuk aku mendendangkan bait-bait indah dariMu
untuk aku mengamati lembaran-lembaran cintaMu
Untuk itu
kau turunkan ujian buatKu
namun aku masih belum mampu
menjadi hambaMu yang terbaik

Ya Allah
Datangkan aku rindu itu
Aku terlalu rindukan rindu itu
Cairkan batu yang bertompok di hatiku
Untuk aku merasakan lagi indahnya rindu itu

Ya Allah
Kurniakan aku pendamping yang bisa membimbing aku
Untuk menemuiMu
Kurniakan aku cintaMU
Kerna aku terlalu lemah
untuk berjalan di muka bumi yang penuh tipu daya ini
tanpa redha dan kasih sayangMu


p/s : maafkan segala khilaf saya.saya memang cepat marah kalau perkara tu tak kena dengan kehendak saya.tapi saya faham.saya tak boleh expect high from others.jadi,maafkan lah segala kekurangan saya.Saya patut bersyukur kerana Allah hantarkan anda kepada saya untuk mendidik diri saya supaya bersabar.supaya darjat saya lebih tinggi di sisiNya.saya sayang anda kerana Allah.

p/s 2 : esok judicium 2 (pengumuman result exam ).apa yang saya doakan moga dimakbulkan Allah.dan selepas tu , saya akan pulang ke Malaysia.doakan saya selamat sampai.

p/s 3 : doakan saya dan sahabat-sahabat di permudahkan dalam kami menjalankan thesis kami.mungkin ada orang yg smooth je perjalanan thesis nya.ada yang sampai sekarang masih terkapai-kapai..dont despair and never loose hope,coz you have Allah by your side..






No comments:

Post a Comment