Tuesday, June 7, 2011

Fiqh Ibadah di Hospital


Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Kali ini,saya nak promosikan tentang buku FIQH IBADAH DI HOSPITAL,yang sekarang dijual di bawah IMAN-PKPMI cawangan Bandung.

Buku ni insyaAllah dapat membantu kita dalam persoalan tentang ibadah terutama yang berlaku sewaktu sakit seperti wudhu ketika sakit,tayamum,penggunaan inhaler ketika puasa dan sebagainya.

Bagi calon-calon dokter Muslim terutamanya,saya galakkan untuk dapatkan buku ini so that kita boleh la bantu pesakit yang nak beribadah walaupun ketika sakit..tak pun bila pesakit tanya, "doctor..macam mana saya nak berwudhu` nie?berbalut tangan ngan kaki.."..at least,kita boleh jawab..insyaAllah,bermanfaat untuk kita dan orang lain juga..

Harga sebuah buku 5,ooo Rp (murah sangat ), dan buku nya pun tak tebal sangat.so,untuk tempahan, yang fk 08 atau mana-mana angkatan lain boleh melalui saya sendiri atau boleh kepada Farhain Amir (087827714613) langsung.

so, apa tunggu lagi? dapatkan segera..=)







p/s : exam final sudah seminggu berlalu..2 more weeks to go..=)

p/s 2 : FK sekali membuat kekalutan yang di luar dugaan..cuti lepas judicism 2 xde..then cuti raya 3 hari..apekah?dan kkn buat kali kedua di postpone ke 25 hb..haih..

p/s 3 : saya memang mudah marah.tapi saya mudah reda.maaf ye teman2x di sekeliling..try to a better person..huuu

No comments:

Post a Comment